صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پی بارش برف و برودت هوا مدارس مشهد در نوبت صبح امروز دوشنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۱) تعطیل اعلام شد. اما مدارس مشهد در نوبت ظهر دایر است و تعطیل نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، باتوجه به برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و بارش برف در استان، کلیه مدارس ابتدايي در نواحي هفت گانه مشهدمقدس، شهرستان ها و مناطق تبادكان، صالح آباد، چناران، گلبهار، نیشابور، فیروزه، طرقبه شانديز، زير خان، باخرز، جلگه رخ، تربت جام، نوخندان، رضويه و احمدآباد در نوبت صبح تعطيل شدند و همچنين مدارس ابتدایی جلگه رخ، تربت جام ،نوخندان و كدكن تعطیل و در دوره متوسطه با دوساعت تاخير و مدارس فريمان و سرخس دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطيل و دوره دوم متوسطه با دو ساعت تاخير و همه مدارس شهرستان كلات با دو ساعت تاخير داير مي باشند.

ضمنا کلیه کودکستان‌ها و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ تعطیل می‌باشد. لازم به ذکر است آموزش در مناطق یاد شده به صورت مجازی و از طریق بستر شاد برگزار می‌شود.

در همین حال تمامی مدارس در مقاطع مختلف در نوبت ظهر در مشهد دایر هستند و هیچ مدرسه ای تعطیل نیست.

️اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در نوبت عصر دوشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱

به علت لغزندگی سطح معابر و برودت هوا در روز دوشنبه ۱۴ آذرماه فقط فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.