صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هنیه: سردار سلیمانی «شهید قدس» است

  • کد خبر: ۱۳۸۴۲
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
رییس دفتر سیاسی حماس، سردار سلیمانی را شهید قدس نامید و گفت او همه زندگی خود را در پشتیبانی و حمایت از مردم فلسطین و مردم مظلوم منطقه سپری کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم تشییع سپیهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: شهادت اجر کسانی است که در راه خدا نبرد می‌کنند، کشته می‌شوند و می‌کشند و این وعده حق خداوند در تورات،  انجیل و قرآن است و هیچ کس وفادارتر از وعده خود به خداوند نیست پس مژده بر شما باد به روزی که فوز عظیم از سوی خداوند به سوی ما بیاید.

وی افزود: برادران و خواهران گرامی، ملت مسلمان و مبارز ایران، به شما سلام می‌کنم، من از سرزمین مبارک فلسطین می‌آیم، از سرزمین جهاد و مبارزه، از قدس قبله نخست مسلمانان و از جایی که پیامبر گرامی اسلام از آنجا به آسمان رفت؛ ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران، شهادت فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت بگوییم.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ادامه داد: ما به اینجا آمده ایم تا به خانواده شهید سلیمانی، فرزندان و همه بستگان او و همه پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم؛ تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادری عزیز و فرمانده‌ای شهید ابراز داریم. فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری‌های بسیاری کرد و به جایگاهی که امروز دارد رسید.

هنیه با تاکید بر اینکه افزایش توان، نیرومندی و توان نتیجه این مقاومت و درایت سردار سلیمانی بود، افزود: ما اعلام می‌کنیم جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شده اند، نشانگر روحیه جنایتکارانه‌ای است که در سرزمین مقدس فلسطین نیز به وقوع پیوسته است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اضافه کرد: همان روحیه جنایتکارنه‌ای که دیروز موجب ترور و شهادت فرمانده شهید سلیمانی شد، تفکری است که جنایتکاران رژیم صهیونیستی دارند، تفکر و سیاستی که هر روز موجب ترور و شهادت مردم فلسطین می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از این جنایت ضرورت دارد همه جهانیان عاملان آن را محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند؛ تاکید می‌کنم در سرزمین فلسطین، خط مقاومت دررویارویی با توطئه‌های صهیونیستی و با پروژه و هژمونی آمریکا هرگز شکست نخواهد خورد.

هنیه خاطرنشان کرد: تا زمانی که دشمنان را از قدس شریف بیرون کنیم فلسطین همواره در خط مقاومت خواهد ماند.  اعلام می‌کنم مسیر مقاومت در سرزمین فلسطین همچنان ادامه دارد، سست نمی‌شود و عقب‌نشینی نخواهد کرد. این ترور‌ها و شهادت‌ها بر اراده، ثبات و استقامت و اصرار ما خواهد افزود.

وی یادآور شد: اعلام می‌کنم فرمانده شهید سلیمانی همه زندگی خود را در پشتیبانی و حمایت از مردم فلسطین و مردم مظلوم منطقه سپری کرد. او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، او شهید قدس است.

منبع: ایرنا

 

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.