صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد هم با کمبود پیاز مواجه است

  • کد خبر: ۱۴۲۲۳۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
به گفته‌ رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد موجودی پیاز در مشهد به دلیل صادرات به برخی کشورها با کمبود مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید آزادی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به کمبود پیاز در تهران، در خصوص وضعیت کنونی این محصول در مشهد اظهار کرد: در مشهد نیز پیاز کم شده و این موضوع به این علت است که پیاز‌های تازه وارد بازار نشده است و از همین رو است که قیمت این محصول کمی گران‌تر شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت پیاز در هر کیلو بین ۲۵ تا ۲۸ هزار تومان معمله می‌شود.

آزادی تصریح کرد: تا ابتدای بهمن ماه پیاز‌های جنوب خواهد رسید. باید توجه داشت امسال جنوب کشور سال پربارشی را تجربه کرد و از همین رو کشت محصول کمی عقب افتاد. در مجموع بار‌های جنوب هنوز به سمت مشهد راه نیفتاده است.

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد درباره علت کاهش موجودی پیاز در مشهد نیز گفت: پیاز‌های مشهد به دلیل صادرات به عراق و افغانستان کم شد. همچنین امسال قطر نیز به مقاصد صادراتی پیاز ما اضافه شد. روی همین حساب موجودی پیاز با کاهش مواجه شد.

آزادی درباره وضعیت دیگر میوه‌ها در بازار مشهد بیان کرد: در حال حاضر این شرایط تنها بر وضعیت پیاز حاکم است. البته در حال حاضر در انتهای فصل انار و نارنگی قرار داریم و این مساله کمی روی قیمت‌های آن اثر گذاشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.