صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گرشاسبی برکنار شد یا استعفا داد؟

  • کد خبر: ۱۴۳۵۷۲
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
مدیرعامل مستعفی باشگاه فولاد جلوی برکناری اش را گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد امروز رسما مدیر عامل و رئیس هیات مدیره خود را کنار گذاشت و افراد جدیدی را برای این دو پست معرفی کرد.

جالب اینکه این اتفاق قبل از آخرین بازی فولاد در نیم فصل رخ داد تا مدیریت جدید (حمیدرضا رادکیا) این فرصت را داشته باشد که برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کند.

اما جالب است بدانید که حمیدرضا گرشاسبی تقریبا یک ماه پیش از سوی رئیس کارخانه فولاد به نوعی از معادلات باشگاه فولاد کنار گذاشته شد اما برای اینکه شان و جایگاهش حفظ شود از او خواستند از سمتش استعفا دهد. به این خاطر هم گرشاسبی وقتی وریا غفوری دستگیر شد فرصت را غنیمت شمرده و استعفای خود را رسانه ای کرد تا به نوعی در دل هواداران فولاد جا باز کند.

جالب اینکه در آن مقطع هیات مدیره فولاد با استعفای گرشاسبی مخالفت کرد تا به نوعی خلاف خواسته این مدیر عمل کرده باشد. الان هم که جو آرام شده فرصت خوبی بود تا هیات مدیره فولاد گرشاسبی را فراخوانده و محترما عذر او را بخواهد.

دلیل اصلی برکناری محترمانه گرشاسبی هم این بوده که او بودجه سنگینی از کارخانه فولاد برای بستن تیم جهت قهرمانی در لیگ و فینالیست شدن در آسیا گرفته اما تا قبل از بازی امروز در رده دهم جدول بود!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.