صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازارچه موقت «دست‌آفرینان برکت و کرامت» برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار، بد‌سرپرست و معلول در میدان جانباز جنب مجتمع تجاری پروما راه‌اندازی شده و از ساعت ۹ تا ۲۱ آماده استقبال از عموم شهروندان است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاح بازارچه موقت «دست‌آفرینان برکت و کرامت» با حضور محسن داوری فرماندار مشهد، محمدامین بابایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
فرماندار مشهد در این مراسم با تأکید بر ضرورت حمایت از سرپرستان خانواری که در حوزه اشتغال‌آفرینی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از کار‌های خیلی خوبی که می‌تواند در این شرایط در حوزه‌های مختلف سودمند باشد، حمایت از حوزه‌هایی است که سرپرستان خانوار در آن مشغول به کار هستند، زیرا حمایت از این اقشار می‌تواند هم برکات اقتصادی داشته باشد و هم از بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.
وی افزود: همه سازمان‌ها در این باره مسئولیت‌هایی بر‌عهده دارند، اما به‌طور خاص، شهرداری و بهزیستی دو نهادی هستند که می‌توانند بیش از همه مؤثر عمل کنند. البته کمیته امداد استان هم به‌تازگی تشکلی ایجاد کرده است که کار‌ها را در نهایت به دست مردم به سرانجام می‌رساند و امیدواریم ‌در ‌یک سال آینده، این تشکل بتواند به جریانی تبدیل شود که سرپرستان خانوار ذیل آن به فعالیت بپردازند، خودکفا و مستقل وارد بازار آزاد شوند و زمینه برای ورود دسته دیگری از سرپرستان خانوار به این تشکل فراهم شود.
بازارچه موقت «دست‌آفرینان برکت و کرامت» برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار، بد‌سرپرست و معلول در میدان جانباز جنب مجتمع تجاری پروما راه‌اندازی شده و تا ۱۵بهمن‌ماه دایر است و از ساعت ۹ تا ۲۱ آماده استقبال از عموم شهروندان است.
 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.