صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تصویب کلیات طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی‌پور در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در بخش نخست نشست، رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس اضافه کرد: در ادامه نشست، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح خدمت و محرومیت زدایی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که احمدحسین فلاحی با نظر اعضا از طرف کمیسیون آموزش برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح خدمت و محرومیت زدایی معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستور دیگر کمیسیون آموزش بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بود که با رأی اعضای کمیسیون کلیات این طرح مصوب شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در ادامه اعضا وارد بررسی جزئیات طرح شده و پس از بحث و بررسی درباره جزئیات، به منظور بررسی بیشتر، این طرح به کمیته فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی ارجاع شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.