صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حجم بارش برف در خراسان رضوی بی‌سابقه است

  • کد خبر: ۱۴۴۶۱
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف در استان ظرف ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، یحیی قاینی‌پور افزود: در این میان بیشترین برف به ارتفاع ۷۸ سانتیمتر در فریمان بر زمین نشست.
وی ادامه داد: همچنین ارتفاع برف در شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و تربت‌حیدریه تاکنون به ۲۰ سانتیمتر رسیده است. شهرستان‌های مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، قوچان، سرخس، چناران، گناباد، تربت‌جام، فریمان، تایباد، بجستان، کلات، باخرز، ریوش و طرقبه شاندیز را تاکنون فراگرفته است.
وی حجم بارش ۲۴ ساعت گذشته برف را در مشهد نیز ۱۴ سانتیمتر اعلام و بیان کرد: شهروندان در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی هم طی همین مدت شاهد ارتفاع پنج تا ۱۷ سانتیمتری برف بوده‌اند.
رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی امروز ۲۲ دی ماه بارش برف در مناطق مختلف استان تداوم خواهد داشت.
وی همچنین گفت: بارش پراکنده و متناوب برف و باران از فردا ۲۳ دی ماه تا پایان هفته جاری در برخی مناطق خراسان رضوی همچون نیمه‌شمالی، جنوبی و شرقی استان ادامه می‌یابد.
قاینی‌پور به بارش باران ظرف ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در بیشتر شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین حجم باران نیز در این مدت از فریمان با ۵۰ میلیمتر و پس از آن تربت‌جام و سرخس به ترتیب با حجم ۳۵ و ۳۲ میلیمتر گزارش شده است. شهروندان مشهدی هم طی این مدت شاهد بارش ۲۲ میلمتری باران بوده‌اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.