صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به امکان یخ زدگی معابر حدود ۹۰ دستگاه ماشین آلات نمک پاش، خودرو‌های محلول پاش و خودرو‌های سبک و سنگین توسط کارگران برای پاشش نمک در معابر فعال بوده است و این در حالی ست که تعدادی لودر و مینی لودر برای بارگیری نمک در سطح مناطق به کارگیری شده است.

به گزارش شهرآرا نیوز، مهدی یعقوبی درخصوص وضعیت رسیدگی در مناطق حاشیه نشین و بافت های فرسوده و مستحکم افزود: در اجرای عملیات برف روبی تفاوتی در نقاط مختلف شهر وجود ندارد، در مناطق پیرامونی و مرکزی متناسب با نیاز معبر و بافت ان امکانات و نیروی کارگری مورد نظر پیش بینی می شود

وی خاطرنشان کرد: برف روبی کامل معابر فرعی با توجه به وسعت معابر و بافت متراکم معابر فرعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نبوده بنابر این از شهروندان خواهشمندیم ضمن برف روبی مقابل منازل از تخلیه برف پشت بام ها در معبر اجتناب کرده و حتی الامکان از پارک خودروها در معابر اصلی در هنگام اجرای عملیات برف روبی خودداری نمایند و به استفاده از زنجیر چرخ ،رعایت شرایط استاندارد رانندگی در زمان بارش برف و رعایت زمان زباله گیری توجه فرمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد درخصوص تلاش نیروهای خدمات شهری در پی بارش های پیش رو گفت: با تلاش 24 ساعته نیروهای خدمات شهری هیچ معبری در سطح شهر مسدود نشده است.

خاطرنشان می کند؛ هم اکنون حدود ۵۶۰۰ نیروی کارگری در حوزه خدمات شهری به صورت ۳ شیفت فعالیت دارند و ۱۵۰۰ نیروی کارگری فضای سبز از شب گذشته به برف تکانی درختان بالاخص درختان سوزنی برگ و معابر پارکی پرداخته اند.

همچنین بیش از ۲۱۱ دستگاه ماشین آلات برف روب که عمدتا خودروهای سبک و سنگین است در سطح شهر فعالیت داشته که از این تعداد ۴۱ دستگاه مربوط به گریدرهایی است که متناسب با نیاز مناطق و عرض معابر در مناطق ۱۳ گانه توزیع شده و از شب گذشته فعال هستند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.