صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه بار‌فروشان مشهد گفت: تداوم قطعی گاز در میدان‌ تره بار مشهد، قطعا کاهش عرضه و افزایش قیمت میوه را به‌همراه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حیدر ساکن برجی با اشاره به خسارت شدید سرما به بازار میوه و تره‌بار مشهد در پی برودت هوا و قطع گاز میادین میوه و تره‌بار مشهد، گفت: مرکز اصلی عرضه میوه و تره‌بار در مشهد در میدان بار سپاد است و از دو قسمت محل عرضه و انبار تشکیل می‌شود. معمولا در مواقعی که هوا سرد می‌شود، محصولات در قسمت انبار‌ تخلیه می‌شود ودر‌ دمای ۳ تا ۵‌درجه نگهداری می‌شود تا میوه و محصولات یخ نزند. 

وی افزود: متأسفانه از روز چهارشنبه گاز میادین بار را قطع کردند و حجم قابل توجه بار که هنوز به بازار روانه نشده بود، به‌دلیل سرما آسیب دید و یخ زد. با وجود اینکه به اتاق بازرگانی اعلام شد که قطعی گاز به محصولات کشاورزی آسیب می‌زند و نیاز است گرمایش حداقلی در انباروجود داشته باشد،‌ مجدد روز شنبه گاز در میدان بار قطع شد. قطعی گاز که باعث خسارت مالی شده است و ا‌ینکه دوباره کاهش دما را در پیش داریم، این نگرانی را به وجود می‌آورد که عرضه محصولات کشاورزی در بازار با کمبود مواجه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد تأکید کرد: مسلما تداوم قطعی گاز، کاهش عرضه و افزایش قیمت میوه را در مشهد به‌دنبال دارد. با وجود نامه‌نگاری‌هایی که با واحد‌های مربوط انجام شده، متأسفانه این مشکل هنوز رفع نشده است. با توجه به اینکه گاز نیست و گرمایش برای محصولاتی که برای مشهد ارسال می‌شود، وجود ندارد، صاحبان بار از شهرستان‌ها محصولات خود را ارسال نمی‌کنند. بنابراین، با کمبود عرضه طی دوسه روز آینده روبه‌رو خواهیم شد که افزایش قیمت را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.