صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان آژانس اتمی تاکید کرد: هیچ فعالیت اعلام نشده و سایت معرفی نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و این اظهارات خود آژانس است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان آژانس اتمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره آخرین وضعیت مذاکرات برجام اظهار داشت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که با همین مواضعی که مرتب تغییر می‌دهند، مانند اینکه سخنگوی اتحادیه اروپا می‌گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است که چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده  رفع ابهامات و پاسخگویی به آن‌هاست. اتهاماتی که عناصر ضدانقلاب طی سال‌ها آن را عنوان و مطرح می‌کنند، توسط آژانس بررسی و تمام مراحل آن طی شده است و حاصل تمام مذاکرات صورت گرفته ظرف بیست سال، سند برجام شده است. آن‌ها از سند برجام خاج شدند و قصد بازگشت به آن را دارند و باز اتهامات را کنار سند برجام قرار دادند در حالی که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.

اسلامی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما با آژاس برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند که باید برنامه، محتوا و اهداف سفر صورت گیرد و به محض نهایی شدن برنامه حتما انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.