صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی فراخوان برگزاری سومین رویداد ملی «شکوه مادری» را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مرکز با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور و با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای سومین سال رویداد ملی «شکوه مادری» را برگزار و از ۱۸ مادر برگزیده تجلیل خواهد کرد.

مهلت ثبت نام تا ۵ بهمن ماه

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز در این باره گفت: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «فرزندآوری، مجاهدتی بزرگ» در سراسر کشور منتشر شده و ثبت نام مادران نمونه در این رخداد تا پنجم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فاطمه دژبرد افزود: این رویداد که با هدف ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود شامل سه بخش است، بخش نخست مربوط به ثبت نام از مادران جوان کمتر از ۴۰ سال و فعال اجتماعی، فرهنگی و علمی است که دارای حداقل ۳ فرزند هستند.

وی افزود: بخش دوم به ثبت نام مادران عضو شبکه شکوه مادری اختصاص دارد که در فاصله برگزاری دوره اول تا سوم این رویداد، صاحب فرزند چهارم و بیشتر شده باشند اختصاص دارد و بخش سوم نیز شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن فعالان و حامیان جمعیت معرفی می‌شوند.

تجلیل از ۱۸ مادر نمونه

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در ادامه گفت: در سومین رویداد «شکوه مادری» از ۱۸ مادر نمونه تجلیل خواهد شد و همچنین، مادرانی که فرزندشان در دوره برگزاری سومین دوره این رویداد متولد شده و برای آن‌ها نام‌های «رضا» یا «معصومه» را انتخاب کنند نیز به قید قرعه جوایزی دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام و اطلاعات خود را درج کنند.

دژبرد همچنین درباره برخی موضوعات و شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره برخی امتیازات اعطایی به شرکت کنندگان در این طرح، تاکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی درباره رویداد شکوه مادری صرفا از طریق سامانه اعلامی و کانال‌های ارتباطی رسمی این رویداد انجام خواهد شد و لازم است علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، ضمن بی توجهی به برخی شایعات، اطلاعات دقیق را صرفا از طریق مراجعه به این سامانه و یا تماس با شماره‌های اعلامی در سامانه دریافت نمایند.

منبع: آستان نیوز 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.