صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از آغاز بارش برف در ۲۰ دی ماه تا کنون، شن و نمک پاشی و برف‌روبی در ۲۲ هزار و ۶۸۴ کیلومتر راه این استان انجام شده است.

به گزارش شهرآرا نیوز، ابراهیم نصری افزود: طی این مدت بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی راهداری با استفاده از ۹۱۳ دستگاه ماشین‌آلات مربوطه و ۱۵ هزار و ۹۸ تن شن و نمک، این میزان از راه‌های استان را برف‌روبی کردند.

وی ادامه داد: طی سه روز اخیر نیروهای راهداری به هزار و ۴۷۶ خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان امداد رسانی کردند و هزار و ۴۰۶ مسافر و سرنشین گرفتار نیز اسکان داده شدند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی برف و باران که از عصر جمعه در استان آغاز شده امروز پایان یافته اما سرما تا پایان هفته و ورود یک سامانه بارشی جدید در استان باقی می‌ماند.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.