صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیام‌رسان داخلی «سروش پلاس» در اطلاعیه‌ای تعداد کاربران ثبت‌نامی‌اش را ۳۱ میلیون اعلام کرد و این میزان را این رکورد را حاصل زحمات تیم فنی خود دانست!

شهرآرانیوز - بعد از فیلترشدن پلتفرم‌های پرطرفدار واتساپ و اینستاگرام، طبیعی بود که تعداد کاربران پیام‌رسان‌های بومی تا  حدودی افزایش پیدا کند؛ اما برخی آمارهای اعلام‌شده  توسط وزارت اطلاعات و خود پیام‌رسان‌ها را واقعی نمی‌دانند. به‌تازگی سروش پلاس گفته است که تعداد کاربران رجیستر‌شده در این پلتفرم از مرز ۳۱ میلیون کاربر عبور کرده است.

در بیانیه سروش پلاس آمده است:

«عبور از مرز ۳۱ میلیون کاربر رجیستر‌شده را به همراهان همیشگی و تیم سخت‌کوش سروش پلاس تبریک می‌گوییم. در این سال‌ها همواره در تلاش بوده‌ایم تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران و فعالان فضای مجازی قرار دهیم. در آذرماه امسال با همراهی کاربران در به ثمر نشستن پروژه عظیم تغییر زیرساخت پیام‌رسان و مهاجرت به نسل پنجم سروش پلاس، بیش از پیش به مسیر پیش روی خود امیدوار شدیم.»

این پلتفرم مدعی است هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. ۱۵ آذرماه تعداد کاربران فعال ماهانه سروش پلاس ۸.۱ میلیون نفر گزارش شد که با‌این‌حساب، طی ۴۵ روز رشدی ۲۵ درصدی داشته است.

سروش پلاس در ادامه بیانیه‌اش به عدد دیگری هم اشاره کرده است:

«با تلاش معماران فنی و مهندسین تیم سروش پلاس در بستر زیرساخت‌های موجود کشور، نسل پنجم این پیام‌رسان با هدف ارتقای خدمات رسانی، افزایش سرعت عملکرد و بهبود سطح امنیت در اختیار کاربران قرار گرفته است. اکنون با به کارگیری فناوری روز دنیا در بخش‌های زیرساختی این پیام‌رسان، امکان میزبانی از ۲۰۰ میلیون کاربر فراهم شده و امکانات متنوع پیام‌رسانی با بهترین کیفیت ممکن به کاربران ارائه می‌گیرد.»

عیسی زارع‌پور روز گذشته رشد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی حاصل زحمات وزرت ارتباطات دانست و اعلام کرد وزارت ارتباطات تمام توان خودش را به‌کار می‌گیرد تا از چهار پیام‌رسان ایتا، بله، سروش‌پلاس و روبیکا حمایت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.