صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عدم افزایش بهای خدمات اماکن ورزشی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۴۹۰۲۹
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از عدم افزایش بهای خدمات اماکن ورزشی در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با بیان اینکه رویکرد و نگاه شورای ششم نسبت به حوزه ورزشی، رویکردی حمایتی است، اظهارکرد: فلسلفه شکل‌گیری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز همین بوده تا این مهم به شکل ضابطه‌مند و اصولی پیش برود.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم و حائز اهمیت درخصوص ورزش، توسعه زیرساخت‌هاست، گفت: به جد پیگیر موضوعات سخت‌افزاری در حوزه ورزش مشهد مقدس، به ویژه در پهنه‌های حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار هستیم؛ تجلی این نگاه، در مناطقی، چون «طرق» و منطقه ۱۲ شهرداری مشهود است.

علوی‌مقدم افزود: در کنار توسعه زیرساختی، باید حمایت مناسبی از ظرفیت‌های موجود را هم داشته باشیم تا فعالان این عرصه بتوانند در مسیر ارتقاء و گسترش حوزه فعالیتی خود بردارند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: براساس همین رویکرد و نگاه و با تصمیم اعضای شورای شهر، بهای خدمات تمامی فعالیت‌ها، اقدامات و اماکن مرتبط با حوزه ورزشی شهرداری، در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش خواهد بود.

علوی‌مقدم افزود: امیدواریم با این تصمیم بتوانیم شاهد تحولی در حوزه سخت‌افزاری ورزش شهر مشهد باشیم و گام موثری در جهت تقویت نشاط و شادابی و سلامت شهروندان شهر امام رضا (ع) برداریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.