صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تقدیر از اقدام ارزشمند سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در راه‌اندازی و ایجاد پویش «مشهد مهربان»، گفت: تمرکز بر دو موضوع، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین کمک به کودکان بازمانده از تحصیل، موضوعات بسیار مهمی هستند که دغدغه مدیریت شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان، امروز، ۱۷ بهمن ماه، در صحن علنی شورای شهر مشهد در جریان رونمایی از پوستر مشهد مهربان اظهار کرد: مشهد مهربان اقدام بسیار خوبی است که در سازمان فرهنگی شهرداری پیگیری می‌شود. در مشهد مهربان ۶ ماه اول سال مبلغی جمع می‌شود تا زندانیان غیر عمدی که به دلایل مختلفی در زندان هستند آزاد شوند و در ۶ ماه دوم نیز اقداماتی در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل که دغدغه همه ما هست، انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شد. ۱۰ هزار نفر در این پویش شرکت کردند که ۵۲ نفر از زندانیان آزاد شدند، همچنین ۸۱۰ کودک بازمانده از تحصیل توسط شورای اجتماعی محلات شناسایی و به مدارس بازگردانده شدند. 

آزادی ۵۲ زندانی غیرعمد به برکت پویش «مشهد مهربان»

مهدی ابراهیمی در این جلسه اظهارکرد: این پویش سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه در گام نخست، با مشارکت ۱۰ هزار نفری شهروندان مشهدی، ۵۲ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

وی از آغاز این پویش، در سال جدید و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: پیش بینی برای اوج گیری مشارکت مردمی برای ماه مبارک رمضان است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: سال هاست که جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان به روش‌های گوناگون در کشور در حال اجراست. همین نگاه خیرخواهانه و شور کمک‌های مردمی سبب شد که طرح «مشهد مهربان» شکل بگیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه هدف اصلی و ابتدایی برای شکل گیری پویش «مشهد مهربان» را استفاده از ظرفیت شورا‌های اجتماعی محلات برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دانست و تصریح کرد: به طور کلی پویش «مشهد مهربان» برای هم سوکردن نیت‌ها و نگاه‌های خیر و نیز همدل شدن مهربانی‌های مردمی در کنار یکدیگر است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.