صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخستین محموله امدادی خراسان رضوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات به همراه ۱۵ گروه عملیاتی به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: صبح امروز ۲۶ دی ماه تعداد ۱۵ گروه امدادی شامل ۷۲ نفر توسط ۹ خودروی امدادی از مشهد به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

سید مجتبی احمدی افزود: این محموله شامل هزار و ۹۷۵ شعله والور با ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال صبح امروز با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو کامیون به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۷۶۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال به مناطق حادثه دیده در جنوب شرق کشور ارسال شد.
بسته‌های ارسالی حاوی کنسروجات، خرمای خشک، کشمش، بیسکویت و آب معدنی است.

وی گفت: در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های آن استان به خصوص در جنوب شد، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

احمدی به فراخوان کمک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان در نظر داریم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، سازمان‌های مرتبط و مردم نوعدوست برای هموطنان‌ در سیستان و بلوچستان اقدام نماییم.
وی افزود: هموطنان نوعدوست در سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۵۴*۱۱۲* واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان خراسانی هم برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنید.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.