صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی ایران با بیان اینکه مقابله با سرقت از مطالبات جدی مردم است، گفت: پلیس در تحقق این مطالبه و برخورد با سارقان قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در حاشیه نشست روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی فراجا که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نشست هم‌اندیشی با روحانیون عزیز عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مشهد داشتیم که نتایج ارزنده و مثبتی را در پی دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برای مردم عزیز خبر خوبی داریم این که از ۴۸ ساعت گذشته در هفت استان و از دیروز در سراسر کشور طرح مقابله قاطعانه با سرقت برای رفع دغدغه هموطنان در دستور کار پلیس قرار گرفته است و همکاران ما با اهتمام جدی در حال اجرای این طرح هستند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: مردم عزیز، برخورد قاطعانه با سارقان را به‌عنوان یک مطالبه از ما بدانند چراکه به حکم، ولی امر مان مقام معظم رهبری یکی از کار‌ها و فرامین در تکالیف و ماموریت‌های انتظامی، حفظ امنیت و آسایش مردم عزیز است.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست روسا و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی"، رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.