صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاج، پرسپولیس را به دردسر انداخت

  • کد خبر: ۱۵۲۵۵۲
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
باشگاه پرسپولیس به خاطر وعده اخیر تاج به دردسر افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج هفته پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد؛ با اینفانتینو و شیخ سلمان به توافقاتی رسیده تا دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بتوانند بخشی از طلب شان در AFC را دریافت کنند. او رقم دریافتی باشگاه پرسپولیس را سه میلیون دلار اعلام کرد و رقم استقلال را هم پانصد هزار دلار. تاج مدعی شد این پول ظرف یک هفته آینده در حساب فدراسیون خواهد بود تا آن را به دو باشگاه دهد.
چنین اظهارنظری از سوی تاج با تعجب مدیران دو باشگاه هم همراه شد از این جهت که فکر نمی‌کردند تاج بتواند اینقدر راحت طلب شان را بعد از چند سال آزاد کند.
اما واقعیت امر این است که ادعای تاج در حد حرف بوده و مشخص نیست این پول‌ها به دست پرسپولیس و استقلال خواهد رسید یا نه. خود تاج شب گذشته مدعی شد این انتقال بستگی به همکاری بانک‌های قطری دارد و حداقل یک ماه زمان خواهد برد. این یعنی اینکه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.
در این میان باشگاه پرسپولیس فقط متضرر شد از این جهت که بعد از اظهار نظر تاج جمع کثیری از طلبکاران قدیمی این باشگاه نزد درویش آمده و خواهان پول خود شدند. همین مسئله باعث شده که مدیریت باشگاه پرسپولیس حسابی از تاج شاکی باشد که چرا وقتی موردی قطعی نشده آن را رسانه‌ای می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.