صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط «قاصدک» در نگارخانه رادین مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است نمایشگاه گروهی نقاشی خط «قاصدک» در نگارخانه رادین مشهد برپا شده است.  نمایشگاهی از آثار  ۹ استاد خوشنویسی و نقاشی خط مشهدی که در واپسین روز‌های اسفند ۱۴۰۱ گزیده آثار خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته‌اند.

 

از پیشکسوت‌ها تا نوگراها

در نمایشگاه گروهی نقاشی خط قاصدک که در فضای نگارخانه رادین برگزار شده است اساتیدی از جمله رضا زاهدی، مصطفی سلیمی، انوشیروان فروغی، حامدمحمدیان، کاظم خراسانی، امیرشجاع شجاعی پور، سعید خادمی، محمدعلی فراستی، مهسا دواچی حضور دارند.

 



از ویژگی‌های این نمایشگاه تنوع آثار است که به دلیل حضور اساتید مختلف در نمایشگاه قاصدک حاصل شده است؛ از اساتید پیشکسوت خوشنویسی همچون استاد زاهدی  گرفته تا اساتید جوان و نوگرا همچون استاد سلیمی که تنوع قابل توجهی به آثار این نمایشگاه داده است.

 



در کنار برخی از آثار کلاسیک نمایشگاه گروهی نقاشی خط «قاصدک»، آثار انتزاعی قابل توجهی هم حضور دارد. به طور کلی در  این نمایشگاه بازی با حروف و تصاویر انتزاعی در کنار آثار خوشنویسی چشم نواز است.

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط «قاصدک» که از ۵ اسفند آغاز به کار کرده است تا ۱۶ اسفند، ساعت ۱۷ الی ۲۱، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نگارخانه رادین در بولوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۲۳ واقع شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.