صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت ۱۶ نفر از اعضای باند سرقت لوازم خانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان اعتراف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت ۱۶ سارق را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به ۳۰ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان اعتراف کردند و کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآرورد کرده اند.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.