صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود علیه کشورمان گفت که موشک‌های ایران به بسیاری از کشورها، ازجمله اروپا می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با نشریه لاریپابلیکا که در آستانه سفر او به ایتالیا انجام شده است با تکرار ادعا‌های نخ‌نما شده خود علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: ایران باید بداند که ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از تبدیل شدن آن به کشوری در آستانه قدرت هسته‌ای جلوگیری کنیم. هیچ راهی برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌ای بدون تهدید نظامی معتبر وجود ندارد.

وی در ادامه این گفتگو با بیان این‌که «در جریان سفرش به رم درباره ایران نیز رایزنی خواهد کرد»، گفت: ما باید از هسته‌ای شدن این کشور جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
رژیم صهیونیستی نتانیاهو لفاظی های تکرار و پوشش حال هر چه آدم را خراب می‌کند. کار دگر از اینها گذشته مثل اینکه خواب می بینه یا مسته ، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چطور تحمل اش می‌کنند.