صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز نباید تغییر پیدا کند گفت: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه‌ای به مجلس ارائه کرده و منابع برای این حوزه در نظر بگیرید.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا رضائی‌کوچی در خصوص وضعیت نرخ بلیت هواپیما و قطار در پیک سفر‌های ایام نوروز گفت: مردم توان پرداخت هزینه‌های بیشتر برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ندارند چرا که درآمد‌ها بسیار اندک و هزینه‌ها سنگین است لذا تلاش می‌کنیم، نرخ بلیت هواپیما و قطار در ایام نوروز تغییر پیدا نکند.

 این نماینده مردم در مجلس با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و لزوم نوسازی ناوگان‌ها ادامه داد: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه‌ای به مجلس ارائه کرده و منابع  برای این حوزه در نظر بگیرید و بیش از این فشار را بر دوش مردم نیاندازیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم رفع نقاط حادثه خیز کشور اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۸۸۰ نقطه مهم و حادثه خیز در کشور شناسایی شده که برای استانداردسازی، ایمن سازی و رفع خطر باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد. در جریان بررسی لایحه بودجه سال آتی منابعی را برای این مهم در نظر گرفتیم و امیداریم نقاط حادثه خیز اصلاح شوند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.