صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه عملیات اطفاء حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با حضور نیرو‌های دریایی ایران، چین و روسیه یگان‌های شناور و پروازی سه کشور براساس سناریوی از پیش تعیین شده عملیات اطفاء حریق و رفع صدمات ایجاد شده در شناور تجاری را انجام دادند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش پس از ارسال پیام اضطراری کشتی دچار حریق شده، ابتدا منطقه عملیات توسط بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش مورد شناسایی و جستجو قرار گرفت و سپس ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "سهند" شناور‌های مستقر در منطقه را برای اجرای عملیات اطفاء حریق اعزام کرد.

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ اضافه کرد: نیرو‌های عملیات ویژه ارتش و سپاه با مشارکت نیرو‌های عملیات ویژه چین و روسیه پس از عملیات اطفاء حریق کشتی با فرود آمدن از هوا و سطح برروی عرشه شناور عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی را انجام دادند و همچنین مداوای زخمیان و مصدومان حادثه و در نهایت اجرای عملیات یدک شناور تجاری به لنگرگاه امن با موفقیت انجام شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.