صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: بیش از ۱۰۰ سازه استرابورد و ۱۰۰ بیلبورد در نقاط مختلف سطح شهر با شعار «رمضان، فصل نو شدن است» که در آن به مفاهیم اخلاقی، اجتماعی، خانواده و آیات قرآنی و ... توجه شده، اکران شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده در گفتگویی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس، به همین مناسبت، برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی و تدارک دیده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به اکران شهری با شعار «رمضان، فصل نو شدن است» اشاره داشت که در آن به مفاهیم اخلاقی، اجتماعی، خانواده و آیات قرآنی و ... توجه شده است.

اسماعیل‌زاده افزود: بیش از ۱۰۰ سازه استرابورد و ۱۰۰ بیلبورد در نقاط مختلف سطح شهر، با مضامین و محور‌های یاد شده، به اکران‌های ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از برگزاری محافل قرآنی بوستان‌های سطح شهر خبرداد و تصریح کرد: علاوه بر این، حضور قاریان برتر را در مساجد محوری شهر و همچنین بوستان‌ها خواهیم داشت.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در پهنه‌های پیش‌بینی شده ویژه استقبال از بهار نیز برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده، گفت: علاوه بر این، جشنواره «ماه امت ۲» نیز در بولوار "حُر" برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.