صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زائران و مسافرانی که به هر دلیلی نتوانستند اسکان برای خانواده تهیه کنند در طرح دارالکرامه از اسکان رایگان بهره‌مند می‌شوند. 

محمد ناظری، مسئول امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: با توجه به آمار بالای تشرف به مشهد در این ایام، بنیاد کرامت رضوی در قالب طرح «دارالکرامه»، ۵ مرکز اسکان متمرکز شبانه روزی را در حریم حرم مطهر و سطح شهر با ظرفیت ۴۰ هزار نفر را تدارک دیده است که در این مراکز علاوه بر اسکان، خدمات مختلفی همچون پذیرایی صبحانه و شام و ... به زائران ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: مراکز اسکان مستقر در حریم حرم مطهر رضوی شامل مرکز اسکان شماره ۱ واقع در میدان شهید حججی با ظرفیت پذیرش روزانه ۵ هزار زائر، مرکز اسکان شماره ۲ واقع در زیرگذر میدان شهدای گمنام با ظرفیت پذیرش روزانه ۷ هزار نفر زائر و مرکز اسکان شماره ۳ واقع در خیابان شهیدکاشانی با ظرفیت پذیرش ۳ هزار زائر است. 
مراکز اسکان مستقر در سطح شهر شامل ورزشگاه امام رضا (ع) واقع در چهارراه خیام با ظرفیت پذیرش ۵ هزار زائر و مرکز اردوگاه باغ خاتون واقع در بلوار خیام شمالی با ظرفیت پذیرش ۳ هزار زائر است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.