صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آئین رونمایی از «پهنه علم» در رودپارک مشهد 

  • کد خبر: ۱۵۶۳۶۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
با حضور حسین باغگلی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی و فاطمه سلیمی رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و مسوولان شهری از «پهنه علم» در رودپارک مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در حاشیه مراسم رونمایی از پهنه علم در رودپارک مشهد گفت: با افتتاح پهنه علم، تمامی ۴ پهنه پیش‌بینی شده توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تکمیل شده و عملیات استقبال از بهار در این حوزه، تکمیل شده است.

یوسف اسماعیل‌زاده اظهارکرد: این پهنه ویژه نوجوانان درنظر گرفته شده که محوریت آن، بهره‌گیری از المان‌های علمی است.
وی با بیان اینکه ۱۶ المان در این پهنه جانمایی و نصب شده، گفت: از جمله این المان‌ها می‌توان به مخروط، تلسکوپ، میکروسکوپ، ربات محاسب، صور فلکی، ساعت‌های آفتابی، گوی و ... اشاره کرد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: از دیگر ویژگی‌های این پهنه می‌توان به ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه «نجوم در قرآن» اشاره داشت و پهنه علم را می‌توان فرصت بسیار خوبی برای افراد علاقه‌مند و اهل تفکر و تدبر و مطالعه دانست.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در شب‌های ماه مبارک رمضان و فصل بهار و تابستان نیز رویداد‌های مرتبط با این عرصه را خواهیم داشت، تصریح کرد: با افتتاح پهنه علم، تمامی ۴ پهنه پیش‌بینی شده توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تکمیل شده و عملیات استقبال از بهار در این حوزه، تکمیل شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.