صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ایستگاه استقلال از زائرین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیاری مطلوب است ضمن اینکه فضای زیبایی را ایجاد کردند و تولیدات افراد را دراینجا قرار دادند و در نهایت در خصوص استقبال از بهار اقدامات ارزشمند و مطلوبی انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم علیزاده در بازدید از ایستگاه استقبال از زائر در گفت‌وگو با رادیو زائر، اظهار کرد: ایستگاه استقلال از زائرین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیاری مطلوب است ضمن اینکه فضای زیبایی را ایجاد کردند و تولیدات افراد را دراینجا قرار دادند. 

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که زائرین امام رضا (ع) که فضایی آرامش‌بخش و مفرح قرار گیرند و در این راستا سعی کردیم شرایط تردد را تسهیل کنیم که به آسانی بتوانند در مشهد حضور یابند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اينکه اسکان وظیفه مدیریت شهری نیست، گفت: اسکان در حوزه مدیریت شهری نیست اما تلاش خود را جهت همکاری‌های لازم به کار گرفتیم که زائران در مشهد مشکل اسکان نداشته باشند، اما در نهایت در خصوص استقبال از بهار اقدامات ارزشمند و مطلوبی انجام شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.