صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به مناسبت عید سعید فطر، بسته‌های ویژه همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز -  مشترکین همراه اول می‌توانند بسته‌های هدیه عید سعید فطر را از تاریخ ۳۱ فروردین لغایت ۴ اردیبهشت به روش‌های زیر خریداری کنند:

  • ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) به مدت سه روز به قیمت ۱2 هزار تومان با شماره گیری #67*100* ویژه مشترکین دائمی و اعتباری
  • ۱ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) به مدت سه روز به قیمت ۳ هزار تومان با شماره گیری #6671*100* ویژه مشترکین انارستان
شرایط و قوانین:
  • این بسته‌ها از روز پنج شنبه ۳۱ فروردین لغایت روز دوشنبه ۴ اردیبهشت قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از پایان بسته در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
    برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه (درون شبکه و ثابت)، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان نیز امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان را خواهند داشت.
    این بسته‌ها رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
    قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته ۹% مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه ۹% مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
    علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه #10*100*  و همراه من امکانپذیر است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.