صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی در بودجه ۱۴۰۲ مشهد

  • کد خبر: ۱۶۷۳۵۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر در جمع برترین های ورزشی جام رمضان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش بودجه تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم، در این رویداد گفت: جشنواره ورزشی رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در دومین سال برگزاری در دوره ششم شورا به پختگی رسیده است.

وی افزود: در دومین سال این جشنواره تعداد رشته‌های ورزشی افزایش یافت و نگاه ما به ورزش‌های پایه، پیشکسوتان و بانوان است.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش بودجه تعیین شده است.

علوی‌مقدم افزود: شهرداری در گذشته ۴۵ مجموعه ورزشی، ۵۵ چمن مصنوعی و یک مجموعه آبی داشت، اما با همت شورا و هماهنگی با فرمانداری از سال ۱۴۰۰ دو مجموعه ورزشی و ۲۵ زمین چمن مصنوعی ایجاد شد و با بودجه امسال عملا ۴۰ درصد سرانه ورزشی در شهر مشهد افزوده و معادل ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی شهر افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای کار تربیتی، در ۸ پهنه استعدادیابی در رشته‌های مختلف انجام شده، اما چرخه کار تربیتی زمانی کامل می‌شود که به کار هویتی تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر گفت: امیدواریم با هماهنگی مسؤلین استان ورزش به روز‌های اوج خود برسد و در حوزه تیم داری کار ویژه انجام شود.

منبع: جهان‌شهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.