صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ و کشف ۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های شمال و جنوب استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای چند باند مسلح و سازمان یافته قاچاق را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را  به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران در قالب چند تیم عملیاتی اعضای این باند‌های مسلح را که با چندین دستگاه خودروی سواری در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی در اقدامی سریع و عملیاتی خودرو‌های قاچاقچیان را زمین گیر، دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف، ۱۵ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۷۲۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل ۵۳۰ کیلوگرم تریاک، ۹۸ کیلوگرم حشیش، ۷۱ کیلوگرم شیشه و ۲۱ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.