صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد از اتمام پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار (TBM) به امامت ۴۹ خبر داد.

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اتمام حفاری تونل خط سه در جبهه شرقی تصمیم گرفته شد تا دستگاه حفار جهت ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی به امامت ۴۹ منتقل شود.

وی اضافه کرد: برهمین اساس انتقال قطعات بزرگ دستگاه که جابجایی آن نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی دقیق داشت از ۲۰ خرداد ماه با کمک پلیس راهور آغاز و پیش‌بینی شده بود تا این حجم از انتقال تا حدود ۲۰ تیرماه ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد:، اما خوشبختانه با تلاش همکارانم در قطارشهری و همراهی پلیس راهور پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار به امامت۴۹، ۱۰ روز زودتر از زمان‌بندی انجام شده به پایان رسید.

کیامرز با بیان اینکه مرحله بعدی رنگ آمیزی، اصلاح و تعمیرات مورد نیاز قطعات جهت مونتاژ دوباره است، اظهار کرد: این اقدامات نیز از ۲۵ تیرماه آغاز و از ابتدای مردادماه کار مونتاژ دستگاه حفار شروع می‌شود.

وی ادامه داد: مونتاژ دستگاه تا ابتدای مهرماه زمان‌بر خواهد بود و پس از مونتاژ طبق زمان‌بندی پیش بینی شده، ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی از امامت ۴۹ به سمت قاسم آباد به طول تقریب ۹ کیلومتر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد اضافه کرد: براساس تاکیدات شهردار و سیاست‌های شورای اسلامی شهر با تامین مالی حفاری تونل‌های خط سه و چهاردر سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

کیامرز افزود: در مجموع برای حفاری ادامه تونل خط سه و خط چهار به مبلغی حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.