صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: کاهش قیمت خودرو طی چند سال گذشته بی سابقه بوده است. پیش بینی می‌شود روند کاهش قیمت خودرو تا پایان سال ادامه داشته باشد.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار خودرو و روند کاهش قیمت آن تصریح کرد: طی یک هفته گذشته ماشین‌های تولید داخلی ۱۰ تا ۷۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. در خودرو‌های چینی و خارجی هم بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان شاهد کاهش قیمت بودیم. 

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد با اشاره به اینکه این کاهش قیمت خودرو طی چند سال گذشته بی سابقه بوده است افزود: پیش بینی می‌شود روند کاهش قیمت خودرو تا پایان سال ادامه داشته باشد و تا آخر سال احتمال آن بسیاری کم است که افزایش قیمت داشته باشیم.

به گفته وی، واردات خودرو و ماشین‌های ثبت نامی عمده دلیل کاهش قیمت خودرو است. درحال حاضر خریداری در بازار وجود ندارد. عرضه و تقاضا برابری ندارد به گونه‌ای که مشتریان از بازار خودرو عقب نشینی کردند.

وی در ادامه یادآورشد: مسلما دیگر به بازار خودرو اعتمادی نیست چراکه افرادی که در این بازار سرمایه گذاری کردند اکنون متضرر شدند. معاملات طی هفته اخیر به صفر رسیده است و شرایط برای نمایشگاه داران خودرو از این بدتر هم خواهد شد و هیچ انگیزه و رونقی برای بازار خودرو پیش بینی نمی‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.