صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرخش چرخ توسعه در حاشیه شهر

  • کد خبر: ۱۷۴۶۳۴
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی گفت: توسعه راه ها، ایجاد کمربندی، فضای سبز و پارک‌های عمومی و بانوان از جمله طرح‌های مصوبی است که منجر به اتفاقات خوشحال کننده‌ای در منطقه حاشیه شهر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام موسی فتوحی در حاشیه بازدید از پروژه اتصال مصلی شرقی به پارک ۶۲ هکتاری، پارک ۶۲ هکتاری مهریز و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی به همراه شهردار مشهد و مسئولان شهری، اظهار کرد: امروز توفیق شد تا از برخی پروژه‌هایی که شهرداری مجری اجرای آن در حاشیه است، بازدید کنیم.

وی افزود: توسعه راه‌ها، ایجاد کمربندی، فضای سبز و پارک‌های عمومی و بانوان از جمله طرح‌های مصوبی است که منجر به اتفاقات خوشحال کننده‌ای در این منطقه می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اجرای دو پروژه فوق به حاشیه شهر کمک می‌کند، بیان کرد: حل مشکل عبور و مرور و توسعه پارک شهری در این منطقه در راستای محرومیت زدایی از حاشیه شهر و ابراز رضایت مردم از هزینه‌هایی است که به شهرداری پرداخت می‌کنند.

فتوحی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به کمک ویژه شهرداری مشهد به بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی، از این پروژه نیز بازدید به عمل آمد کمااینکه این پروژه به حوزه بهداشت و درمان در حاشیه شهر کمک زیادی می‌کند.



پایگاه اینترنتی جهانشهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.