صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۲۳۵ نفرمشمول طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان رضوی هستد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین بابایی درباره آخرین وضعیت اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیک در خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۸۷۹ هزار و ۹۲۷ خانوار تحت پوشش سه دهک اول از این طرح استفاده کردند؛ که جمعیت حدود ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۲۳۵ نفری به نوعی تحت پوشش و مشمول این طرح هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتاعی خراسان رضوی افزود: خانوار‌هایی که در این طرح شرکت کردند حدود ۱۱۶ هزار و ۷۱۸ خانوار بودند که تراکنش ثبت شده حدود ۲۶۰ هزار و ۴۸۹ خانوار بوده است.



به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اتفاق خوبی که در استان همزمان با سراسر کشور افتاده، روند مشارکت مردم و خرید مردم روز به روز افزایش می‌یابد. بطوریکه اکنون به طور میانگین بالای ۵ میلیارد تومان روزانه خرید اتفاق می‌افتد.

بابایی افزود: رکورد خرید که در استان زده شده مربوط به ۲۱ تیرماه با رقم ۱۳ میلیارد و ۷ میلیون تومان خرید بوده است.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ هزار و ۶۶۱ فروشگاه در خراسان رضوی متصل به این طرح هستند و به نوعی در همه نقاط استان دسترسی مهیا شده است. همچنین حدود ۱۰ هزار ۴۱۴ فروشگاه خرد به طرح کالا برگ الکترونیک متصل هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.