صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از افزایش ظرفیت های پروازی فرودگاه مشهد ویژه ایام اربعین خبر داد.

محمود امانی بنی در حاشیه بازدید از تحریریه رسانه‌های نوین شهرآرا به خبرنگار این رسانه گفت: برنامه ریزی‌های جاری و کوتاه مدت برای اربعین انجام شده است و اکنون نیز پرواز‌های متعددی در مسیر مشهد-نجف-بغداد داریم و برخی پرواز‌های داخلی به منظور تشرف به عتبات انجام می‌دهیم.

وی افزود: مسیر‌های پروازی به مقصد آبادان، اهواز، کرمانشاه و ایلام، خطوط پر تردد ما به منظور اربعین خواهند بود و هم اینک درخواست افزایش پرواز‌ها را داده ایم و پیش بینی ما آن است که در اربعین سال جاری، ظرفیت‌های پروازی ما ۲۰ درصد افزایش یابد.

وی یادآور شد: پیشتر نیز عنوان کرده ایم که به منظور خدمات رسانی موثر به زائران اربعین، فرودگاه سبزوار به عنوان پایگاه پشتیبان فرودگاه مشهد به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات است و شهر‌های اطراف نیز می‌توانند از این فرودگاه استفاده کنند.

جانمایی شهر فرودگاهی در آستانه تصویب

امانی بنی در ادامه به وضعیت احداث شهر فرودگاهی پرداخت و عنوان کرد: مسئله شهر فرودگاهی در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته است و مشاورانی برای جانمایی و موارد زیست محیطی آن انتخاب شدند.

وی ادامه داد: کار مشاور جانمایی تکمیل شده است و منتظر پاسخ‌های محیط زیست و هواشناسی هستیم تا پس از تصویب نهایی، وارد فاز‌های اصلی و سرمایه گذاری اقتصادی در ساخت آن شویم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.