صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش ماندگاری زائر با معرفی باغ مشهد

  • کد خبر: ۱۷۸۴۹۴
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
مدیر مجموعه باغ مشهد با اشاره به ظرفیت‌های این باغ در جذب گردشگر گفت: باتوجه‌به اهمیت افزایش ماندگاری زائر در مشهد، اگر کسی بخواهد از باغ مشهد به‌طورکامل بازدید کند باید یک روز از صبح تا شب وقت بگذارد، اما اگر بخواهد با آرامش به تفریح بپردازد در دو روز می‌تواند از تفریحات این باغ استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود فاضل  در جمع خبرنگاران با تأکید براینکه باغ مشهد به‌اشتباه به باغ گیاه‌شناسی شناخته شده است، افزود: در گذشته باغ گیاه‌شناسی مشهد اینجا بود، اما اکنون جزئی از پارک ۲۹ هکتاری است. به گفته او ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در این مجموعه، داخلی و ۵۰ درصد خارجی است که سرمایه‌گذاران داخلی نیز هیچ‌کدام مشهدی نیستند.

عضو هیئت‌مدیره مجموعه باغ مشهد اضافه کرد: هرچند این مجموعه احتمالا تا ۱۰ سال آینده حتی سرمایه اولیه ما را بازنگرداند، اما ارادت ما به مشهد باعث شد که در این مکان سرمایه‌گذاری کنیم. اکنون این مجموعه برای بیش از ۳۳۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

فاضل گفت: امیدواریم با معرفی این مجموعه به مردم اقصی‌نقاط کشور و خارج از کشور بتوانیم زائران را برای گذراندن زمانی برای تفریح و آرامش به این باغ بیاوریم.

به گفته او پارک ژوراسیک، آبشار مصنوعی، دریاچه کوچک پر از ماهی، مسیرهای پیاده روی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی، پل معلق، کافه رستوران، باغ کودک، دهکده کروکودیل‌ها و... بخش کوچکی از امکانات تفریحی این باغ است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.