صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ورود سعادتمند به گزینه‌های هیئت مدیره استقلال

  • کد خبر: ۱۷۹۱۶۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
از احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال به عنوان گزینه پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال نام برده می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحال حاضر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال چهارنفر هستند و طبق قوانین باید یک نفر دیگر به هیئت مدیره این باشگاه اضافه شود.

درهمین راستا نام‌های متعددی مطرح شده اما ظاهرا نزدیک‌ترین فرد به هیئت مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند است. او که سابقه مدیرعاملی باشگاه استقلال را دارد و گفته می‌شود از روابط بسیار خوبی با کیومرث هاشمی، سرپرست موقت وزارت ورزش و جوانان برخوردار است به یک گزینه جدی برای حضور در هیئت مدیره این باشگاه تبدیل شده است.  


سعادتمند قبل از حضور علی خطیر به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز مطرح بود، اما به دلیل توقف مذاکراتش با وزارت ورزش و جوانان نتوانست بار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شود.

با این حال سعادتمند که ازجمله مدیران وزارتخانه‌ای محسوب می‌شود همچنان از این شانس برخوردار است که دوباره به صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال برود و هیچ بعید نیست که درنهایت او بعد از حضور درهیئت مدیره باشگاه استقلال در آینده جانشین علی خطیر شود.

درحال حاضر وضعیت علی خطیر در باشگاه استقلال هرگز مناسب نیست و این شخص جایگاه سستی در باشگاه استقلال دارد. اختلاف او با جواد نکونام و ناتوانی در تأمین بودجه باشگاه استقلال از جمله موارد مهمی است که خطیر را به سمت در‌های خروجی باشگاه استقلال نزدیک کرده است.  

با این حال وزارت ورزش درتلاش است با تزریق برخی نیرو‌های باتجربه تاحدی این مشکل را برطرف کند که گفته می‌شود قرار گرفتن سعادتمند درمیان گزینه‌های هیئت مدیره این باشگاه ناشی از همین انگیزه درونی است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.