صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ دو و سه که توسط سایپا وارد ایران شده بود، سرانجام به‌عنوان نخستین خودروی وارداتی پلاک ملی دریافت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه خودروسازی سایپا چانگان CS ۳۵ پلاس را در دو تیپ۲ و۳ به‌عنوان نخستین خودروی وارداتی خود وارد ایران کرد و این شاسی‌بلند چینی به‌تازگی موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری شد تا به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

چانگان CS ۳۵ پلاس به یک موتور ۱.۴لیتری توربوشاژر با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۵اسب بخار و گشتاور ۲۵۵نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدشده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس دوکلاچه از نوع‌تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو۶ بوده و به‌ازای هر ۱۰۰کیلومتر حدود ۶.۳لیتر سوخت مصرف می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب نیز از توییست بیم است.

تیپ۲و۳ چانگان CS ۳۵ پلاس از لحاظ فنی و ظاهری در یک سطح قرار دارد و تفاوت آن‌ها به بخش امکانات ایمنی و رفاهی مربوط می‌شود. در واقع تیپ۳ این شاسی‌بلند، فول‌آپشن بوده و از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرمی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ‌ها، دوربین عقب و دوربین زیرآینه شاگرد، سقف پانوراما و ۶کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای بهره می‌برد.

 

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.