صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر درخواست افزایش پروازها را در مسیر استان‌های جنوبی کشور داده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم در اربعین ظرفیت‌های پروازی ۲۰درصد افزایش خواهدیافت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی‌ها در راستای افزایش پرواز‌های اربعین، با بیان اینکه فرودگاه‌های خراسان‌رضوی به‌ویژه فرودگاه مشهد در آستانه اربعین‌حسینی(ع) برنامه کاملی برای شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها ارائه داده، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های جاری و کوتاه‌مدت برای اربعین امسال انجام شده و اکنون نیز پرواز‌های متعددی در مسیر‌های مشهد-نجف و مشهد-بغداد به‌منظور تشرف به عتبات عالیات داریم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با بیان اینکه مسیر‌های پروازی به مقصد آبادان، اهواز، کرمانشاه و ایلام خطوط پرتردد در ایام اربعین خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر درخواست افزایش پرواز‌ها را در این مسیر‌ها داده‌ایم و از این حیث پیش‌بینی ما این است که در اربعین ظرفیت‌های پروازی ۲۰درصد افزایش خواهدیافت.

وی در ارتباط با برنامه‌ریزی‌ها برای ایام شهادت امام رضا(ع) بیان داشت: در ارتباط با ایام ۲۸صفر، برنامه فرودگاه مشهد به‌گونه‌ای تنظیم شده تا سامانه‌های کمک‌ناوبری و زیرساخت‌ها صددرصد آماده باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.