صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: ۸۱۰ هزار میلیارد ریال طرح در استان طی هفته دولت عملیاتی و یا کلنگ زنی می‌شود که بیشترین تعداد این طرح ها مربوط به حوزه‌های عمران، زیرساختی و اقتصاد است.

به گزارش شهرآرانیوز یعقوبعلی نظری افزود: در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ طرح در استان در حوزه‌های اقتصادی و زیرساختی مختلف افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بخش‌های اقتصادی استان نظیر بخش‌های معدن، حمل و نقل، انرژی، راه و آبراه طرخ‌های خوبی در حال اجرا و سرمایه گذاری است.

استاندار خراسان رضوی گفت: آغاز عملیات اجرایی نیروگاه بادی ۲۰۰ مگاواتی در دالان بادی خواف از مهمترین طرح‌های هدف دولت است، همچنین طرح‌های متعدد معدنی و فولادی در مراحل مختلف افتتاح و آغاز عملیات اجرایی قرار دارند.

نظری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های اصلی و شریانی خراسان رضوی افزود: بهسازی و روکش آسفالت هزار کیلومتر از جاده‌های استان به پایان رسیده و عملیات اجرایی بهسازی هزار کیلومتر راه و جاده نیز آغاز می‌شود.

هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ منافقین با انفجار بمبی "محمدعلی رجایی" رییس جمهوری و حجت‌الاسلام دکتر "محمدجواد باهنر" نخست وزیر وقت نظام جمهوری اسلامی را ترور کرده و به شهادت رساندند از این رو دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت این ۲ دولتمرد هفته دولت نام گذاری شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.