صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: «کوهستان پارک»، موضوعی جدی برای شورای شهر و شهرداری مشهد است؛ پیگیری‌های ما درخصوص راه اندازی مجدد آن ادامه دارد؛ توافق‌هایی هم انجام شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در پستی اینستاگرامی، درخصوص آخرین وضعیت کوهستان پارک مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به پیگیری راه اندازی مجدد کوهستان پارک مشهد نوشت: کودکان، نوجوانان و جوانان به تفریحات سالم و مهیج نیاز دارند تا هیجانات‌شان تخلیه شود. بنابراین، به شدت دنبال راه اندازی مجدد «کوهستان پارک» هستیم.

او در ادامه تصریح کرد: اخیراً در گفتگو با خبرنگاران، به این موضوع اشاره کردم و گفتم «کوهستان پارک»، موضوعی جدی برای شورای شهر و شهرداری مشهد است؛ پیگیری‌های ما درخصوص راه اندازی مجدد آن ادامه دارد؛ توافق‌هایی هم انجام شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: البته ما دنبال این نیستیم که حتماً خودمان به مسئله «کوهستان پارک» ورود کنیم؛ صرفاً هدف‌مان این است که این شهربازی خاطره‌انگیز برای مردم مشهد، مجدداً شروع به کار کند. شورای شهر و شهرداری مشهد حاضرند به خاطر مردم هر کمکی از دست‌شان بربیاید، انجام دهند.

موحدیان درباره آخرین وضعیت کوهستان پارک اینگونه نوشت: خبر جدید هم این که برای «کوهستان پارک»، چند سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند و منتظر هستیم ببینیم کدام یک انتخاب می‌شوند. امیدواریم به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.