صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«زنان کوچک» در شبکه۲ + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۱۸۱۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
سی و پنجمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از انیمیشن خاطره‌انگیز «زنان کوچک» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سی و پنجمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «دست نوشته‌ها» محصول ۱۳۶۵ ایران، برنامه «بازی با کلمات» محصول ۱۳۶۱، سریال خاطره‌انگیز «پدر مجرد» محصول ۱۳۷۶ ژاپن و همچنین مستند «نقاشی طبیعت» اختصاص خواهد داشت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو و حجت‌الاسلام محمد کامرانی در برنامه «بازی با کلمات» سال ۱۳۶۲ را تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «زنان کوچک» محصول ۱۹۸۷ ژاپن پخش می‌شود.

انیمیشن «زنان کوچک»، یک درام تاریخی و داستان خانواده مارچ بود که قبلاً جزو خانواده‌های پولدار بودند ولی پس از رفتن پدرشان به جنگ برای کمک به سربازان وطن، وضع مالی‌شان بد می‌شود و چهار دختر خانواده به نام‌های کتی (کاترین)، مگی (مارگارت)، بتی (الیزابت) و سارا سعی می‌کنند علاوه بر اداره کردن زندگی خود، به مردم محتاج هم کمک کنند. مدیر دوبلاژ این مجموعه، ناصر نظامی بود و دوبله شخصیت‌های چهار خواهر را به ترتیب فریبا شاهین مقدم، فریبا رمضان پور، مهوش افشاری و رزیتا یاراحمدی به عهده داشتند.

در بخش «موسیقی»، موسیقی «اندک اندک» با صدای شهرام ناظری تقدیم مخاطبان خواهد شد.



مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

فیلم‌های سینمایی که بنا به درخواست مخاطبان، جمعه و شنبه ساعت ۰۰:۴۰ بامداد روانه آنتن این شبکه می‌شوند به ترتیب «روز شیطان» محصول ۱۳۷۳ ایران و «دلیران تنگستان» محصول ۱۳۵۲ ایران نام دارد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و پنجمین قسمت آن، پنجشنبه ۹ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.