صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم و امکانات را هدایت کنیم که مسائل روستا توسط مردم روستا و با مشارکت آنان حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: مسئله ما در استان این است که روستا‌ها عقب‌ماندگی‌هایی دارند و ما طرح تحول روستایی را با ۱۵ مولفه اجرا کرده‌ایم. مکان هدفِ طرح روستا و مسئله عقب‌ماندگی یا برخورداری روستاست.  

وی اظهار داشت: برای این هدف نباید ما بدون هماهنگی عمل کنیم، هم‌افزایی بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم و امکانات را هدایت کنیم که مسائل روستا توسط مردم روستا و با مشارکت آنان حل شود. در این زمینه نیز دهیار باید پیشگام باشد.

وی افزود: ما باید به روستاییان برای حل مسائل روستا با محوریت دهیاران کمک کنیم. ما باید نقش کمک‌کنندگی داشته باشیم و به مهارت آموزی روستاییان کمک کنیم.  

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مسئله ما این است که کار در بخشی از جا‌ها انجام می‌شود، اما هماهنگی به اندازه لازم وجود ندارد. در فعالیت‌ها اگر هماهنگ باشیم نتیجه بهتری می گیرم.

وی تصریح کرد: برای کاهش مسائل و مشکلات روستا در هر زمینه‌ای باید همه دستگاه‌ها هماهنگ و به یکدیگر کمک کنند. باید به سرعت از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و همه‌۲هزار و ۵۹۶ روستا را تحت پوشش قرار دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.