صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دختران شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" را از خانه تا مدرسه همراهی و مشایعت کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با بدرقه پدر و مادرشان راهی مدرسه می‌شوند، اما فرزندان شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" در مراسمی باشکوه و با حال و هوای متفاوتی با همراهی فرمانده انتظامی مشهد راهی کلاس درس شدند.

سرهنگ"احمد نگهبان" ضمن همراهی فاطمه (کلاس چهارم) و ریحانه (کلاس دوم) تا مدرسه ابتدایی "مظلومه نینوا"، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، توصیه‌هایی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب، به همه ما درس شجاعت، ایثار و فداکاری آموختند و  ما وظیفه داریم از میراث گران بهای آنان حراست کنیم.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس بیان داشت: امنیت ایران اسلامی و آرامش و آسایش کنونی حاصل خون شهدا است و وظیفه همه ماست که پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: خانواده شهدا جایگاه و نقش ارزنده‌ای در جامعه دارند، خدا را شاکریم که مردم کشورمان برای خانواده شهدا ارزش زیادی قائلند و شهدا و خانواده آن‌ها را الگوی خود در ادامه راه زندگی می‌دانند چرا که شهدا نمونه بارز بردباری، استقامت و از خودگذشتگی در راه حق و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی هستند.

شایان ذکر است، شهید "محمد قائینی نیاز آبادی "در مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در حین عملیات دستگیری سارق در محدوده شهرک طرق به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.