صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی عصر چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر چهارشنبه در این خصوص افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و صنایع وابسته با حضور معاونان وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن وتجارت، روسای اتاق‌های اصناف کشور، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی وجمعی از فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بر پا شد.

سعید صیفی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین دستاورد‌های صنعت ساختمان با محوریت ساخت داخل، معرفی توانمندی‌های این صنعت، شناخت زمینه‌های بالقوه در صنعت ساختمان، فراهم کردن زمینه صادرات به دیگر کشور‌ها و همچنین هوشمندسازی این صنعت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به شکل تخصصی در زمینه‌های معرفی آخرین تولیدات، آسانسور و پله برقی، کاشی و سرامیک، شیر آلات، آشپزخانه و حمام و درب و پنجره گشایش یافته است و به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که ۸۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر شرکت کنندگان از استان‌های تهران، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، سمنان، کیش، کردستان و زنجان هستند که علاوه بر آن هیاتی از کشور آلمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

صیفی اظهار کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در ۱۰ هزار مترمربع و سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.

وی ادامه داد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، از امروز تا ششم آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان متخصصان این حوزه و عموم مردم خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.