صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: بازار خودرو روزبه‌روز خراب‌تر می‌شود و درحال ریزش قیمت است و مصرف‌کننده‌ای هم نیست و برای این بازار مریض فعلاً درمانی نمی‌توان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار خودرو نه تنها در مشهد بلکه در کشور دچار رکود قیمتی است به خصوص در روز‌های اخیر این کاهش قیمت شیب تندتری در خودرو‌های دست‌دوم به خود گرفته است.

این در حالی است که قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۱۵ میلیون تومان است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای با کاهش ۲ میلیونی ۶۰۸ میلیون تومان شد. تارا اتوماتیک ۷۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت دنا پلاس دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش به ۶۳۲ میلیون رسید. قیمت رانا پلاس پانوراما نیز ۵۳۰ میلیون تومان شد که کاهش ۵ میلیونی دارد. قیمت پژو پارس هم ۶۲۰ میلیون تومان است. قیمت سمند ایران خودرو ۵۳۵میلیون تومان است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره تصریح کرد: بازار خودرو روزبه‌روز خراب‌تر می‌شود و درحال ریزش قیمت است و مصرف‌کننده‌ای هم نیست و برای این بازار مریض فعلاً درمانی نمی‌توان یافت.

به گفته حسین حسینی، مردم اکنون انگیزه‌ای برای خرید ندارند و نمایندگی‌ها با فروش لیزینگی و شرایطی خودرو را به مشتری می‌دهند و این سبب کاهش شدید قیمت به خصوص در خودرو‌های داخلی دست‌دوم شده است.

وی افزود: اختلاف قیمت خودرو در نمایندگی‌ها و بازار باید به صفر برسد تا این تعادل در بازار برقرار باشد درغیر این صورت همچنان کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد یادآورشد: امیدواریم بازار به قیمت‌های واقعی خودش برسد و سرمایه‌گذار به این بازار برگردد. مسلماً قیمت نمایندگی نباید از قیمت بازار کمتر باشد. باید قیمت‌ها واحد شود تا مردم ضرر نکنند و مصرف‌کننده برای ماشین دست‌دوم نباید بیشتر از خودرو صفر هزینه کند.

حسینی تأکید کرد: توصیه می‌شود مردم در خرید عجله نداشته باشند و بررسی کنند قیمت‌ها حتماً کارشناسی باشد. میزان شکایات درباره اختلاف قیمتی در خصوص نوسانات بازار افزایش پبدا کرده است به‌طوری‌که افرادی در گذشته خرید داشتند و بعد خودرو ارزان‌تر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.