صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: حدود ۲۵ هزار مشترک تلفن ثابت در استان، به علت سرقت کابل، تلفن آن‌ها قطع شده است.

حسن اروجی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص سرقت‌های سریالی کابل‌های مخابرات، اظهار کرد: حدود ۲۵ هزار مشترک به علت سرقت کابل، تلفن آن‌ها قطع شده است.

وی با بیان اینکه برخی از سرقت‌ها به گونه‌ای است که منجر می‌شود که تجهیزات منطقه کلا تغییر کند و بازسازی شود افزود: ما در اداره مخابرات خراسان رضوی درتلاشیم تا با تامین تجهیزات کابل، مفصل و لوله پست و نوسازی و بازسازی سیستم‌های مخابراتی به نوبت مشترکانی که تقاضای وصل مجدد کابل را دادند انجام دهیم.

مدیر کل مخابرات خراسان رضوی ادامه داد:حداکثر ۳ ماه طول میکشد که برای هر سیستم این نوسازی‌ها انجام شود مشترکین مخابرات حتما در نظر داشته باشند بلافاصله بعد از قطع تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و سرقت و یا قطعی صورت گرفته را اعلام کنند تا جهت وصل مجدد در نوبت بازسازی قرار بگیرند، گا‌ها مشترکین گلایه مندند که بیشتر از سه ماه قطع هستیم، ولی به مخابرات اعلام نمیکنند.

وی افزود: تمهیدات برنامه ریزی شده مخابرات برای جلوگیری ازاین سرقت ها، جایگزینی کابل‌های فیبر نوری با کابل‌های مسی است که این فرآیند بسیار هزینه بر است، ولی کیفیت بالایی دارد و احتمال سرقت پایینی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.