صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی در حوزه ورزش و جوانان با حضور ۱۵۰ رصدگر فضای مجازی و شناسایی ۷۴۰صفحه متخلف در مشهد برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین رویداد نظارت بر فضای مجازی صبح امروز در محل هتل پردیسان با حضور ۱۵۰ فعال و رصدگر فضای مجازی در مشهد برگزار شد. 

این رویداد که با مشارکت اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شده است تعداد ۷۴۰ صفحه متخلف در حوزه ورزش و جوانان شناسایی و ثبت شد.

بنا به این گزارش بخش زیادی از صفحات مجازی فعال در حوزه ورزش به ویژه باشگاه‌های ورزشی که مجوز رسمی ندارند مورد بررسی قرار گرفت.
 
همچنین ۱۵۰ رصدگر در ۱۸ گروه سازماندهی و در مجموع ۴۳ هیات ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، ورزش‌های رزمی، آمادگی جسمانی و ... را در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و رصد قرار دادند. 

گفتنی است مسئولان انتظامی، پلیس فتا، پلیس امنیت اطلاعات، دستگاه‌های قضایی، مدیران ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و مشهد، مدیران رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و غیره از این رزمایش بازدید کرده و با توجه به اهمیت فضای مجازی در حوزه تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نسبت به ادامه این‌گونه رویدادها در موضوعات مختلف تاکید نمودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.