صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ۲۶ پروژه عمرانی و بازپیرایی فضای سبز منطقه یک در سال جاری اجرایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد فیض‌الهی در حاشیه جلسه بررسی عملکرد شهرداری منطقه یک اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در منابع آب منطقه، اجرای شبکه جداسازی آب شرب از خام و استفاده از منابع آبی موجود برای آبیاری بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ضروری است. همچنین با توجه به قدمت فضای سبز موجود و به تبع آن فرسودگی تجهیزات بوستان‌های منطقه، بازپیرایی و مناسب‌سازی بوستان‌ها مورد تأکید قرار دارد.

مدیرکل بهبود محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا، ۲۶ پروژه به منظور تأمین و تجهیز منابع آبی، بازپیرایی و تکمیل فضای سبز منطقه در سال ۱۴۰۲ با اعتبار حدود ۳۲ میلیارد تومان مصوب شده که در برنامه کاری شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تجهیز ایستگاه پمپاژ و اجرای شبکه جداساز از بوستان ملّت تا بلوار خیام یکی از پروژه‌های شاخص این منطقه در سال جاری است که به طول ۱۸۰۰ متر با اعتبار ۸.۶ میلیارد تومان در مرحله عبور لوله از زیرگذر آزادی است.

فیض‌الهی اضافه کرد: علاوه بر این اجرای شبکه جداساز از بلوار خیام جنوبی تا بلوار شهید کلاهدوز و بوستان علوی و اتصال به مخزن بلوار احمدآباد به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

مدیرکل بهبود محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد همچنین از احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی در بوستان علوی و اتصال به شبکه‌های آبیاری مکانیکی با اعتبار ۷.۶ میلیاردتومان خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور، هرچه بیشتر شاهد مدیریت بهینه منابع آبی برای آبیاری فضای سبز منطقه باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.