صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تعطیلی موقت ۴۰ هتل در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۶۵۳
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۴۰ باب هتل در کلانشهر مشهد به دلیل پایین بودن میزان مسافر به خاطر شیوع ویروس کرونا به طور موقت اعلام تعطیلی کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۴۰ باب هتل در کلانشهر مشهد به دلیل پایین بودن میزان مسافر به خاطر شیوع ویروس کرونا به طور موقت اعلام تعطیلی کردند.

وی افزود: با توجه به درصد پایین حضور مسافران و رسیدن میزان تکمیل ظرفیت هتل‌ها در مشهد به کمترین میزان ممکن، منعی برای اعلام تعطیلی واحد‌های اقامتی از جمله هتل، هتل‌آپارتمان و مهمانپذیر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۴۰ هتل با کنسل شدن رزرو مسافرانشان و کمبود مسافر به دلیل جلوگیری از ضرر و خسارت بیشتر اعلام تعطیلی موقت کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون میزان تکمیل ظرفیت هتل‌ها در مشهد به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است که در صنعت گردشگری این استان بی‌سابقه است.

بیدخوری با اشاره به مصوبه ستاد مرکزی مقابله با کرونا و به تبع آن کمیته استانی در خراسان رضوی که بر اساس آن از ورود مسافر به مشهد ممانعت خواهد شد افزود: در همین راستا اسکان مسافر در واحد‌های اقامتی غیر رسمی از جمله مدارس، حسینه‌ها، زائرسراها، مهمانسرا‌های دولتی و کمپ‌ها ممنوع و با هرگونه اقامت در این واحد‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون اعلامی مبنی بر تعطیلی اجباری واحد‌های اقامتی رسمی صورت نگرفته است و اگرچه این واحد‌ها فعالیت دارند، اما این امر به معنای پذیرش ورود مسافر به مشهد نیست.
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.